lundi 28 septembre 2015

Noël c'est pour bientôt! / Christmas is coming fast!

Hello! Eh oui, Noël n'est plus très loin, les jours passent à une vitesse supersonique. Mais avant de tourner mon regard en avant, j'ai tourné la tête en arrière. Et j'évoque une souvenir de Noël dernier. J'ai utilisé les papiers de Simple Stories et les tampons de myStamp Box.

Hello, yes indeed, Christmas is near, days are passing by at a supersonic speed. But before I look ahead, I'm taking a look behind. And I'm remembering what happened last Christmas. Namely, my son whom I caught eating properly at a family meeting (we seem to pass our time at the table correcting him and encouraging to have proper manners). When I complimented him and expressed my surprise, he answered: Why? I'm not at home! :)
J'ai adoré cet arbre dans le coin de la page et j'ai ajouté un peu de paillettes sur quelques cercles.

I loved this tree since the moment I saw it and adorned it with some glitter.
J'ai utilisé quelques embellissements et tags de la même collection, DIY Christmas.

I also used some embellishments and tags from the same paper collection, DIY Christmas.
Merci de votre visite!

Thanks for visiting!



2 commentaires:

alexandra s.m. a dit…

Elle est très jolie! classe et intemporelle
Bravo Agata!
Bisous

nathouest a dit…

très réussie !