samedi 23 avril 2011

Joyeuses Pâques / Happy Easter

Bonsoir! Un message un peu spécial aujourd'hui, en deux langues comme il se doit! :)

Hello! A little special post tonight, in two languages as it should be! :)

Pâques c'est demain et depuis quelques jours je suis fans la frénésie de la pâtisserie. Nous sommes invités pour le repas de midi alors je me suis donnée à coeur joie avec les spécialités polonaises. Douces, je précise! Et tout ça, quelque part à cause de ma Maman qui dernièrement réclame des douceurs à la pâte levée. Et celles qu'elle veut en particulier ne sont pas fabriquées par ici. Du coup, j'ai m'y suis mise. En voilà preuve en photo...

Tomorrow is Easter and since a few days I'm in a baking frenzy. As we are invited for dinner tomorrow, I decided to bake some Polish specialities. Sweet ones, of course (as I do have a sweet tooth!) And all this because of my Mom, who as of late wants some yeast Polish buns that are unavailable here. So, I thought, I'll try. Here's one proof...


Sur une autre note, voici une carte qui a été publiée dans le numéro de mars de magazine CARDS. J'ai trouvé qu'elle était appropriée pour vous souhaiter à tous Joyeuses Pâques! A bientôt!

On another note, here's a card that was published in the March issue of CARDS magazine. I've found it was perfect to wish you a Happy Easter! See you soon!


5 commentaires:

Erin (Homemade Cards by Erin) a dit…

Congrats on the publication!

Nancy K a dit…

Lovely card, Agata...congrats on having it published, it's such a sweet design. Your baking efforts look like they paid off, it looks really yummy. Enjoy your Easter celebration tomorrow...
blessings to you!

alexandra s.m. a dit…

trop jolie cette carte et ton gateau me fait très envie!!

Bisous et Joyeuses Paques Agata!!

patscrap a dit…

J'adore ta superbe carte si élégante et raffinée.
Bravo également pour ce gâteau. Bises.

Tiffany Ervin a dit…

Love your sweet floral card! Congrats on the pub! I'm sure I'll be seeing so much more in the magazine from you! Looks like your Easter was lovely!